وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

متن اهنگ( دنیای باتو بودن دنیای ناشناسه) مصطفی خزایی

یکی از بازدید کننده گان عزیز سایت لطف کردند و متن اهنگ دنیای با تو بودن دنیای ناشناسه رو برای ما فرستادن زیبایی این اهنگ جای خود دیدن متن اهنگ هم خالی از لطف نیست این اهنگ هم مث همه اهنگ های زنده یاد مصطفی خزایی که یکی از دیگری زیبا تر هستش واقعا زیبا و دلنشین اجرا شده در ادامه متن کامل کامل اهنگ گذاشته شده 

  دنیای با تو بودن دنیای ناشناسه
وقتی نگین چشمات لبریز التماسه
با اون لبای بسته حرفای تازه داری
خوندم من از نگاهت انگار دوستم نداری

آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی
آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی

دنیای با تو بودن اگر چه زندگیمه
اما به پات نشستن از روی سادگیمه
چشمام اگه یه روزی نخواد تو رو ببینه
بهتر که تا قیامت در انتظار بشینه

آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی
آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی

دنیای با تو بودن اگر چه زندگیمه
اما به پات نشستن از روی سادگیمه
چشمام اگه یه روزی نخواد تو رو ببینه
بهتر که تا قیامت در انتظار بشینه

آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی
آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:08 ق.ظ

واقعا صداداشت کسی نمیتونه جاشوبگیر حتی مجتبی داداششم به اون نمیشع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد