وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

اطلاعیه سایت رسمی و شخصی مصطفی خزایی

با سلام خدمت همه دوستدارن و عاشقان موزیک این سایت در دی ماه سال گذشته و بنا بر در خواست زنده یاد مصطفی خزایی فعالیت های اولیه خود را اغاز نمود بدنبال مشکلات شخصی به وجود امده در ان زمان برای این عزیز مکررافعالیت رسمی به تعویق افتاد تا ماه قبل که قرار گذاشته شد سایت به صورت رسمی و بر روی هاست و دامنه شخصی فعالیت کند بی صبرانه منتظر اخرین کارها بودیم تا اینکه با این حادثه جانگداز که مصطفی با تن و روح رفت رفت و با جسم بدون روح بازگشت

مدیریت سایت از این به بعد با همکاری سایت رسمی دنیای سی دی علی کلیه کار های مصطفی را منتشر خواهد کرد از کلیه دوستان و عزیزانی که این مدت بارها اظهار لطف کردند با پیام ها و نظرات خود خواستار راه اندازی هر چه سریعتر سایت شده بودند هم عذر خواهی میکنیم


منتظرم مصطفی

مصطفی جان به خدا باور نمیشه هنوزباورم نمیشه منتظرم بیای عکسا رو اهنگارو بیاری منتظرم به خدا بازم پیای از تو کیفت شعراتو در بیاری و بخونی و بگی چطوره میخام اینو اجرا کنم به خدا هنوزم منتظرم چکارکنم نمیتونم باور کنم به خدا نمیتونم سخته مصطفی تو محلمون همه اهنگاتو میزارن همه عکساتو زدن به در و پنچره مغازه و تاکسی ها

دنیا مردنه ولی هنوز زود بود فکر مامان خواهرات دادشتو کردی ای خدا چی بگم چی بگم نمیتونم باور  کنم خیلی سخته مصطفی هنوز منتظر زنگتم بگی صبرکن میخام اهنگ و عکسای جدید بدم اون وقت اپ کن گفتی میرم کنگاور یه اجرا دارم و بر میگردم هنوز نیمودی من منتظرم متنظرتم برگرد نمیخام این کابوس رو باور کنم منتظرم......