وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

منتظرم مصطفی

مصطفی جان به خدا باور نمیشه هنوزباورم نمیشه منتظرم بیای عکسا رو اهنگارو بیاری منتظرم به خدا بازم پیای از تو کیفت شعراتو در بیاری و بخونی و بگی چطوره میخام اینو اجرا کنم به خدا هنوزم منتظرم چکارکنم نمیتونم باور کنم به خدا نمیتونم سخته مصطفی تو محلمون همه اهنگاتو میزارن همه عکساتو زدن به در و پنچره مغازه و تاکسی ها

دنیا مردنه ولی هنوز زود بود فکر مامان خواهرات دادشتو کردی ای خدا چی بگم چی بگم نمیتونم باور  کنم خیلی سخته مصطفی هنوز منتظر زنگتم بگی صبرکن میخام اهنگ و عکسای جدید بدم اون وقت اپ کن گفتی میرم کنگاور یه اجرا دارم و بر میگردم هنوز نیمودی من منتظرم متنظرتم برگرد نمیخام این کابوس رو باور کنم منتظرم......

نظرات 17 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

من هم محله ای مصطفی هستم.
هنگ کردم هنوز هم باورم نمیشه

سارا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

به خدا دارم میترکم بغض کردم خدایا خودت به مادرش رحم کن

حسن میرزایی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

وخدا بیامرزدش هیچ وقت فکرشو هم نمیکردم مصطفی یه روز بین ما نباشه دیگه
بچه های مارلیک

اشکان یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

خدا رحمتش کنه خداوکیلی باورمون نمیشه واقعا حیف شد.به جز غصه خوردن کاری نمیشه کرد.شادی روحش صلوات.
از طرف بچه ای محله وکیل آقا و ده مجنون

فردین یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

خدارحمتش کنه واقعا حیف شد مصطفی ازاقوام مابود ما که هنوز باور نمیکنیم

f.mahsa پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام. نمیدونم مصطفی دقیقا هم محلی ما بود یا نه.. ولی عکسشو تو سراسیاب زدن.. هر روز با دیدنش دلمون میگیره که چرا؟ خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده... چجوری شد که اینجوری شد.. برای شادی روحش صلوات...

بله دوست عزیز خونه مصطفی تو سراسیاب بوده و چند ماهی هم به نبش خیابون تاکسیرانی مارلیک رفته بودند در مورد سوالدوم شما عرض کنم
خوشا مردن خوشا از عاشقی مردن خوشا فریاد زیر ابببببببببب

f.mahsa جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ


خدا به شما هم صبر بده..

ati شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ

خدا بیامرزتش
خوش بحالش دیگه تو این دنیای کثیف نیس
خدابهتون صبر بده

fafa یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

sanaz چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

شب ها زغم تو خواب ندارم رحمی ب دلم کن ک دگر تاب ندارم از بس زغم تو گریه نمودم چشمم ب زبان امد گفت دگر اشک ندارم . الان ک دارم این متنو مینویسم بغضم داره میترکه اخه هنرمند چرا رفتی خیلی دوست دارم تو واسه من هنوز زنده ای مصطفی .مصیبت وارده رو ب خانواده ان هنرمند تسلیت و از خدای متعال طلب صبر میکنم ب خصوص برا ی مشتبی خزایی عزیز.لطفا نزارید مصطفی از خاطر ه ها پاک بشه همه کارشو بدید بیرون و تو ساریت نیز بزارید...

sanaz پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

خدایا از تجربه ها ی تنهایت بگو ....این روزها سروپا گوشم....!!!!!!!!!!!!! مجتبی عزیزم بهت تسلیت میگم و از ته دل برایت ارزوی صبروشکیبای میکنم و همچنین برای مادر و خواهرانت . دوست دارم حالا ک مصطفی رفته و بین ما نیست مجتبی جونم تو بتونی ادامه راه نیمه تمامش باشی .ی عالمه بوووووووووووس واسه تو پسرملوووووووووووووس.ازطرف بچه های شهریار

علی جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

نمیونم قابل گفتن نیست ودلم نمیاد بنویسم چون مصطفی یکی از اقوامم که خواننده عروسی خودم بود سال 82 اوایل خوندنش و 2تا داداش دیگم خودم که تصادف کردم اصفهانم 7سال بوندیدمش.فقط خدا به مادرش صبر بده
از طرف علی دارایی بچه رزینی

shahram khorami دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام سلامی به داغی وفراموش نشدن غم از دست دادن مصطفی نمیدونم چی باید بنویسم فقط میتونم بگم من همیشه دوست دارم همیشه بیادتم همیشه ازنبودنت ناراحتم ولی ....خداحافظ

سعید خزایی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://saeed khazaii.blogfa.com

به اطلاع دوستان عزیز میرسانم که جدن آهنگ که پخش نشده از زنده یاد مصطفی میتونین از سایتم دانلود کنین http://saeed khazaii.blogfa.com

لیلا ملک آرا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

روحشون شاد باشه انشاالله .من که از ترانه هاشون واقعا خوشم اومده .صداشون خیلی نرم و دلنشین بود .

میثم سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

ببخشید میشه بپرسم خواننده محبوب ما واسه چی فوت کردن دوساله واسم سواله

MAHTAB یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ http://saeed khazaii.blogfa.com

ایست قلبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد