وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

داخ دوریت

رفیق نازارم کوره خاصه که


ودویری بالات هر پلاسکم


گیانکم گیانا  فقط یه بهء زون


داخ دوریکت سءخانم سءزان


هناسم نء ظر بالای شیرینت


خوم  بوءم صیغه چش یای رنگیت


نالم ده سینم  شوق وصالت


حئفه بءمیرم نوینم جمالت


رنگ چملت دین و دنیامه


یه روژ نوینمت عمرم تمامه


نظرات 3 + ارسال نظر
که داد سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ق.ظ

خدا با جوونی علی اکبر محشورش بفرما
چهلمین روز مراسم درگذشت هنرمند لکستان را به تمامی دوستان وخانواده محترمشان تسلیت عرض مینمایم
مهرداد ناصری غیاثوند

؟؟؟ چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

دنیای با تو بودن دنیای ناشناسه
وقتی نگین چشمات لبریز التماسه
با اون لبای بسته حرفای تازه داری
خوندم من از نگاهت انگار دوستم نداری

آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی
آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی

دنیای با تو بودن اگر چه زندگیمه
اما به پات نشستن از روی سادگیمه
چشمام اگه یه روزی نخواد تو رو ببینه
بهتر که تا قیامت در انتظار بشینه

آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی
آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی

دنیای با تو بودن اگر چه زندگیمه
اما به پات نشستن از روی سادگیمه
چشمام اگه یه روزی نخواد تو رو ببینه
بهتر که تا قیامت در انتظار بشینه

آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی
آتیش نزن به جونم
خودت با من می سوزی
یادت نره عزیزم
دوستم داشتی یه روزی

محمد امین {خاننده لرستانی} پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

ب خدا این شعر با دلم بازی کرد تا گریه کردنم رسیدم
من دوس دارم مرحوم خزایی رو الان که الانه بازم از اون آهنگاش گوش میدم
و میخونم
لطفا آهنگ عجل رو برام بزار تو این سایتت

چشم عزیزم اه روی چمه لم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد