وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

وب سایت شخصی مصطفی خزایی

دانلود اهنگ وب سایت رسمی وشخصی مصطفی خزایی

مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد مصطفی خزایی

مراسم چهلمین روز درگذشت هنرمند زنده یاد مصطفی خزایی  روز سه شنبه31 مرداد 1391 درمسجد جامع بزرگ مارلیک واقع در فاز سوم مارلیک بلوارارغوان  از ساعت 3 تا 5 عصربرگزار میشود

در صورت تئغیر در تاریخ و یا محل برگزاری از طریق همین سایت اطلا ع رسانی خواهد شد

از همه اشنایان و دوستانی که ابراز همدردی و تاسف کرد ه ا ند هم سپاس گذاری و تشکر میکنیم


نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ق.ظ

چهلمین روز در گذشت هنرمند لک رو به همه دوستان آن مرحوم تسلیت گفته واز خداوند منان طلب مغفرت مینماییم شادی روحش صلوات.

از طرف طایفه غیاثوند چیتگر تهران ، << فرزاد ناصری غیاثوند >>

mohamad92 dj m.k.h شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ق.ظ http://www.mkh92.blogfa.com

سلام به شما
ازین واقعه خیلی ناراحت شدم متاسفانه خبرهای ایشون به ما یه هفته بعد رسید و نتونستیم خودمون رو برسونیم
من هم محمد خزایی هستم از همشهریان ایشون اون اوایل چندتا کار از ایشون رو دیدم و واقعا احساس غرور بهم دست داد که یک همشهری و هم دیاری بتونه با دوستانش این چنین کارهایی رو انجام بده
.
همین امروز صبح وقتی بعد از نماز داشتم اطاقم رو مرتب میکردم سی دی های آهنگ ایشون رو دیدم گفتم توی اینترنت هم سرچی بکنم و اگر سایتی از ایشون هنوز مونده برم و ابراز تسلیت کنم

خوشحال میشم یه بلاگ من هم سر بزنید
خدا نگه دارتون

زهره پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ق.ظ http://roodbary-mehdi.tk

مصطفی برای همیشه دوست داریم/امااهنگهای جدیدهنرمند مهدی رودباری پسرخاله مصطفی خزایی به بازار امد .خیلی اهنگهای نازی به بازار عرضه کرده.مخصوصا اهنگی که برای نهاوند خونده واهنگی که برای مصطفی خزایی پسرخالش خونده. می تونید بگیرید گوش بدید یا سری به سایتش بزنید

لیلا ملک آرا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ق.ظ

درسته قبلا نمیشناختمشون اما هنرمند اگه خودشم نباشه کارهاش هست . من عاشق ترانه هاشونم . صداشون واقعا دلنشینه .

افسانه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:10 ب.ظ http://ebi keshvari9595

دلم برای صدات خنده هات یه ذره شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد